Представники Національного музею історії України у Другій світовій війні продовжують розповідати, хто і скільки заплатив за заміну радянської символіки на Тризуб на щиті скульптури «Батьківщина-мати», пише Успіх in UA.
Про це йдеться на офіційній сторінці музею у Facebook.
“Продовжуємо висвітлення участі небайдужих до культури організацій та компаній різних форм власності, які долучилися до заміни символіки на щиті скульптури, та виготовлення зображення знака княжої доби – Тризуба. Ми вже розповідали про донорів ГО «Агенція стійкості культури», а сьогодні хочемо прозвітувати про активну задіяність у проєкті «Тризуб Батьківщини» ПАТ «Запоріжсталь» і громадської організації «Запоріжжя. Платформа Спільних Дій», – зазначається у повідомленні.
Так, металургійний комбінат «Запоріжсталь» на чолі з директором Романом Слободянюком та ГО першими включились у реалізацію цього проєкту – ще на етапі підготовчих робіт із заміни символіки. У травні 2023 р. вони допомогли профінансувати розробку проєктної документації на ремонт підйомного пристрою для обслуговування скульптури «Батьківщина-мати» – унікального крана в голові величезної металевої постаті, про існування якого багато хто й не здогадувався. Вартість робіт становила 2 млн грн.
Читайте також: У Музеї війни розповіли, хто фінансував декомунізацію “Батьківщини-матері”
Завдяки сприянню «Платформи…» було оплачено розробку науково-проєктної та кошторисної документації заміни символіки на щиті на суму 630 тис. грн, а також покрито витрати на послуги авторського нагляду за демонтажно-монтажними роботами (60 тис. грн).
Загальна сума фінансування робіт, надана ПАТ «Запоріжсталь» та ГО «Запоріжжя. Платформа Спільних Дій», – 2 млн 690 тис. грн.
Залишити відповідь