Десять українських брендів креативної індустрії представили понад 100 виробів на найбільшій у світі виставці споживчих товарів Ambiente. Захід традиційно пройшов у місті Франкфурт-на-Майні, пише Успіх in UA.
На виставці свою продукцію представили:
- Anzyhome – в’язаний декор для дому;
- Gnizdo – домашній текстиль та одяг з натурального льону;
- Gunia project – керамічний декор;
- LoraShen – декоративно-прикладна кераміка;
- Luxury Linen – постільна білизна та інші предмети побуту з льону;
- MR WOOD Studio – внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом;
- NANA Ceramics – керамічні горщики, вазони та кашпо;
- TARLINI – хаузхолд;
- WOOD MOOD – подарунки та декор для дому – справжні дерев’яні свічки;
- YAKUSH – посуд та декор ручної роботи, переважно із загартованого скла.
Організацією участі українців у виставці займалися представники ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», повідомляє Шо Там.
Захід тривав 5 днів. За цей час українським компаніям вдалося провести 5 зустрічей щодо оформлення замовлень та співпраці. Також вони отримали 100 контактів потенційних партнерів та клієнтів.
Читайте також: У Києві проходить виставка про культуру Криму (фото)
«Пишаємося, що навіть попри надскладні умови креативна індустрія розвивається прискореними темпами, і хочемо, аби українські жінки-підприємиці зробили прорив, відриваючи для себе нові ринки і представляючи нашу державу на провідних міжнародних виставках. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможем захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна», — говорить виконавча директорка ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» Ірина Титарчук.
Залишити відповідь