На головних ярмарках Італії з’являться павільйони української продукції

На головних ярмарках Італії з'являться павільйони української продукції


Уряд Італії працює над створенням спеціального бренду “Зроблено в Україні”, пише Успіх in UA.

Про це розповів міністр підприємництва та Made in Italy Адольфо Урсо в ефірі Radio Anch’io на Radio Uno, повідомляє seeds.org.ua.

“Ми працюємо над тим, щоб був бренд “Made in Ukraine”, який, безумовно, має бути брендом глобальної солідарності. Подумайте про те, що також може означати концентрацію глобальних споживачів для допомоги у відбудові України”, – говорить Адольфо Урсо.

Читайте також: Українські еко-цукерки експортують до понад 20 країн світу

Також він зазначив, що Італія допомагає Києву з цифровими послугами та створенням цифрових продуктових платформ. Також, за словами Адольфа Урсо, італійський уряд посприяє тому, щоб продукція українського виробництво була представлена на місцевих ярмарках.

“Українські виробники попри руйнування виробництв, обстріли, блекаути, розвивають виробництво готової продукції та намагаються експортувати за вимогами та стандартами ЄС, щоб знайти своє місце на поличках супермаркетів Італії та ЄС”, – зауважує засновниця агромедіа-агенції Sapienza, директор з розвитку Українськоїплодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва.

Успіх in UA


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *