В Україні продовжують розширювати мережу цифрових кав’ярень

В Україні продовжують розширювати мережу цифрових кав'ярень


Мережа цифрових кавʼярень самообслуговування “Бінокль Кава” продовжує збільшувати кількість точок продажу кави під власним брендом, пише Успіх in UA.

Наразі компанія вже має 72 кавʼярні, ще понад 50 – у процесі відкриття. Минулого року показники виторгу “Бінокль Кави” склали 15 млн грн.

Варто зазначити, що компанія була заснована у 2013 році Андрієм Вардзаруком і Тарасом Сотніченко у Києві. Підприємці мали на меті позбавити людей від необхідності стояти у чергах за кавою.

В Україні продовжують розширювати мережу цифрових кав'ярень

Завдяки професійно налаштованому обладнанню, високоякісним зернам, та натуральному молоку замість сухого продукція вказаного бренду максимально схожа на ту, яку готує бариста.

У компанії розповідають, що маржинальність приготування кавапоїнтів набагато вища, ніж у звичайних кав’ярень. Адже такий заклад може обслуговувати одна людина. Окрім того, оренда площі для цифрової кав’ярні в десять разів дешевша, ніж приміщення для звичайної кав’ярні, повідомляє newfood.media.

Читайте також: На Хмельниччині запрацювала перша інклюзивна кав’ярня

Інвестиції у відкриття цифрової кав’ярні складають від 5,6 тисяч доларів. Для порівняння, зазвичай у відкриття стріт-фуд закладу необхідно вкласти у 2-3 рази більше. Цифрова кав’ярня окуповується за 8-14 тижнів.

Щоб бути у плюсі, достатньо продавати від 6 стаканів напою в день, обіцяють автори ідеї. За оптимальних умов прибуток одного закладу складатиме від 400 до 1,4 тисяч доларів щомісяця.

Успіх in UA


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *