Фінал Національного відбору на “Євробачення-2025” сягнув рекордних переглядів як на телебаченні, так і в соцмережах, пише Успіх in UA.
Про це йдеться на офіційній сторінці “Євробачення Україна” у Facebook.
Трансляція та виступ Ziferblat тримаються в топах YouTube, а загалом канал “Євробачення Україна” зібрав понад 3,1 млн переглядів. У TikTok — 3,4 млн переглядів, в Instagram — 7,3 млн.
Також під час ефіру глядачі зібрали 3 млн гривень для фонду Сергія Притули.


Читайте також: Букмекери зробили ставки на переможця “Євробачення-2025” після перемоги Ziferblat
Нагадаємо, що 8 лютого в Україні відбувся національний відбір учасника на пісенний конкурс “Євробачення-2025”.
За результатами до Швейцарії поїде гурт Ziferblat із піснею Bird of Pray.
Залишити відповідь