Український fashion-стартап DressX став провідним гравцем у галузі цифрової моди (фото)

,
Український fashion-стартап DressX став провідним гравцем у галузі цифрової моди (фото)

Компанія Greenfield Capital інвестувала у розвиток найбільшого ритейлер із продажу віртуального одягу DressX 15 млн доларів. Ці кошти маркетплейс направить на підвищення продуктивності програми, створення активності на ринку NFT і забезпечення роботи готових продуктів, пише Успіх in UA.

“Цифрова мода – це те, чим ми дуже захоплені як компанія. Ми дуже раді бачити, як цей простір розвиватиметься протягом наступних 5-10 років, і ми віримо, що DressX буде першопрохідником у формуванні та стимулюванні змін”, – зауважує партнер-засновник Greenfield Яша Самаді.

Читайте також: У Києві виготовляють джинсівки та шоппери, прикрашені патріотичними малюнками

Варто зазначити, що роком заснування DressX став 2020. Проєкт представляє як цифрові версії вже існуючих моделей, створених дизайнерами та 3D художниками, так і лише діджитал варіанти речей, повідомляє womanel.com.

Успіх in UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *