Доповнена та віртуальна реальності відкривають нові горизонти для індустрії туризму, пише Успіх in UA.
Ці технології стають все популярнішими, і їхній вплив на туризм лише зростатиме. Наприклад, архітектори парку розваг кіностудії Universal у Флориді, США, вирішили створити повне занурення відвідувачів у культовий фільм Стівена Спілберга «Парк Юрського періоду».
Всі деталі тут, від пишного тропічного ландшафту, що імітує первісні джунглі острова Ісла Нублар, до Discovery Center, який нагадує центр відвідувачів парку з фільму, створюють враження, що ти перебуваєш на знімальному майданчику. Один з найяскравіших атракціонів – американська гірка Velocicoaster, яка коштувала майже стільки ж, як і сам фільм, повідомляє 2plus2.ua.
«Ми створили надзвичайно реалістичні рухливі фігури, повз які має пролітати вагончик з туристами на швидкості понад 100 км/год», – розповіли творці віртуа льного атракціону.
Однак, найбільше відвідувачам подобається зустріч з доісторичними істотами сам на сам. У доповненій реальності вольєр раптор – це не просто пасивний досвід перегляду, а інтерактивна пригода. Завдяки новим технологіям атракціон перетворився на машину часу, яка переносить вас у світ, де динозаври живуть поруч і навіть можуть тікати зі своїх вольєрів, руйнуючи все на своєму шляху.
«Щоб зробити віртуальний досвід реальнішим, ми подумали: а яким був би запах справжнього динозавра? Коли відвідувачі опиняються поруч з ним, вони відчувають гарячий подих, запах крові, бо дієта раптора була такою», – розповіли творці віртуального атракціону.
Читайте також: У світі запрацювала віртуальна галерея українського мистецтва від Google
Використання віртуальної та доповненої реальності у туристичних об’єктах стає новим стандартом. Це не лише підвищує зацікавленість відвідувачів, але й відкриває нові можливості для розвитку індустрії туризму в цілому.
Залишити відповідь