Фахівці визначили вплив кольору на вартість автомобіля

Фахівці визначили вплив кольору на вартість автомобіля


Колір автомобіля впливає на його вартість під час продажу на вторинному ринку. Деякі відтінки допомагають виручити на кілька тисяч доларів більше, а менш поширені кольори знецінюються значно повільніше, пише Успіх in UA.

У цьому році аналітики порівняли дані про ціни понад 1,2 мільйона вживаних авто, випущених три роки тому, щоб з’ясувати, як колір впливає на ринкову ціну, повідомляє meta.ua.

“Жовтий і помаранчевий традиційно входять до списку кольорів із найкращою рентабельністю. Хоча вони не є масовими, попит на такі авто перевищує пропозицію, що позитивно позначається на їхній вартості “, – пояснює виконавчий аналітик Карл Брауер.

Найменше знецінюються:

  • Жовтий – лише 24% втрати вартості за три роки
  • Помаранчевий – 24,4%
  • Зелений – 26,3%

Власники жовтих автомобілів у середньому заощаджують 693 долари, оскільки їхнє знецінення нижче середньостатистичного рівня.

Кольори з середнім рівнем втрати вартості:

  • Бежевий – 29,5%
  • Червоний / Срібний – 29,8%
  • Коричневий – 30,4%
  • Сірий – 30,5%
  • Синій – 30,9%

Середній показник амортизації автомобілів на ринку складає 31% за три роки.

Кольори, що швидше знецінюються:

  • Чорний – 31,9%
  • Білий – 32,1%
  • Золотий – 34,4%

Читайте також: Cadillac проти Tesla: як змінюються пріоритети власників електромобілів у США

Таким чином, яскраві та менш поширені відтінки демонструють кращу збереженість вартості, тоді як чорний, білий і золотий авто втрачають ціну найшвидше.

Успіх in UA

Підписуйтесь на нас в Google Новини, Telegram, Facebook, а також Instagram.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *