Колір автомобіля впливає на його вартість під час продажу на вторинному ринку. Деякі відтінки допомагають виручити на кілька тисяч доларів більше, а менш поширені кольори знецінюються значно повільніше, пише Успіх in UA.
У цьому році аналітики порівняли дані про ціни понад 1,2 мільйона вживаних авто, випущених три роки тому, щоб з’ясувати, як колір впливає на ринкову ціну, повідомляє meta.ua.
“Жовтий і помаранчевий традиційно входять до списку кольорів із найкращою рентабельністю. Хоча вони не є масовими, попит на такі авто перевищує пропозицію, що позитивно позначається на їхній вартості “, – пояснює виконавчий аналітик Карл Брауер.
Найменше знецінюються:
- Жовтий – лише 24% втрати вартості за три роки
- Помаранчевий – 24,4%
- Зелений – 26,3%
Власники жовтих автомобілів у середньому заощаджують 693 долари, оскільки їхнє знецінення нижче середньостатистичного рівня.
Кольори з середнім рівнем втрати вартості:
- Бежевий – 29,5%
- Червоний / Срібний – 29,8%
- Коричневий – 30,4%
- Сірий – 30,5%
- Синій – 30,9%
Середній показник амортизації автомобілів на ринку складає 31% за три роки.
Кольори, що швидше знецінюються:
- Чорний – 31,9%
- Білий – 32,1%
- Золотий – 34,4%
Читайте також: Cadillac проти Tesla: як змінюються пріоритети власників електромобілів у США
Таким чином, яскраві та менш поширені відтінки демонструють кращу збереженість вартості, тоді як чорний, білий і золотий авто втрачають ціну найшвидше.
Залишити відповідь