“Щедрик” від МЗС здобув “бронзу” на міжнародному фестивалі The One Show

“Щедрик” від МЗС здобув "бронзу" на міжнародному фестивалі The One Show

Проєкт Carol for Charity здобув свою першу нагороду на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії Interactive & Mobile Craft: Audio Craft, пише Успіх in UA.

Про це йдеться на офіційній сторінці Міністерства закордонних справ України у Facebook.

Також “Щедрик” від МЗС та Saatchi & Saatchi Ukraine потрапив до шорт-листів Experiential & Immersive: Use of Sound та Branded Entertainment: Audio.

“Нагорода The One Show для “Carol for Charity” є важливою перемогою України в публічній дипломатії. Команда проєкту на 100% заслужила цю відзнаку за нестандартний підхід і переосмислення всесвітньо відомого твору Миколи Леонтовича. Дуже символічно, що через понад сто років після світової прем’єри “Щедрик” не лише зачаровує слухачів у всьому світі, але і збирає кошти для допомоги маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії”, – зауважив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

“Щедрик” від МЗС здобув "бронзу" на міжнародному фестивалі The One Show

Варто зазначити, що Carol for Charity — це історія про переосмислення всесвітньо відомого українського “Щедрика” для допомогти українським дітям через Фундацію Олени Зеленської.

Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine переписала слова “Щедрика” з урахуванням сучасних обставин війни. Так з’явилася коляда “Carol for Charity”, яка англійською мовою розповідала про усе, що зараз відбувається з українцями, спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.

Колядку виконав Тарас Тополя із гурту “Антитіла”, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року.

Актуалізований “Щедрик” пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах.

Читайте також: Український “Щедрик” заспівали на сцені “Євробачення-2023”

The One Show входить до ТОП-3 світових нагород у сфері реклами, дизайну та діджитал-маркетингу. Цього року відзначали вже 50-ту церемонію нагородження. Переможців у десятках категорій обирають провідні маркетологи світу. Усього до конкурсної програми цьогоріч подали 20 166 робіт із 69 країн. Участь у The One Show є надзвичайно престижною, а перемога значно підвищує репутацію агенції та клієнта.

Carol for Charity продовжує брати участь у міжнародних фестивалях.

Успіх in UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *