Канадська агенція Sid Lee, яка придумала ідею із синьо-жовтою карткою для благодійного футбольного матчу Game4Ukraine, отримала особливу відзнаку “Канівський лев” від UNITED24, пише Успіх in UA.
Про це йдеться на офіційній сторінці UNITED24 у Facebook.
“Від імені всієї команди я дякую вам за цього дуже зворушливого персоналізованого “Канівського лева”. Це справжній символ вашої майстерності, стійкості та духу інновацій. Ми дуже пишаємося тим, що працюємо з командою UNITED24. Сподіваємося, що синьо-жовта картка зможе запалити іскру та активізувати пожертви на вашу справу! Фото свого піднесеного обличчя додаю”, – говорить виконавчий креативний директор і співзасновник агенції Крістіан Манчестер.
Читайте також: Стало відомо, де та коли транслюватимуть благодійний футбольний матч Game4Ukraine
Нагадаємо, що 5 серпня у Лондоні відбувся благодійний матч Game4Ukraine за участі “зірок” світового спорту та шоу-бізнесу.
Метою Game4Ukraine був збір коштів для відбудови Михайло-Коцюбинського ліцею в Чернігівській області.
4 березня 2022 року цей заклад обстріляли російські війська. Ракета пройшла крізь другий і перший поверхи. На щастя, люди, які знайшли прихисток в укритті, не постраждали. Проте від самої будівлі мало що залишилося.
Залишити відповідь