В Україні представили проєкт та кроки реалізації Національної стратегії інклюзивного навчання 2023-2030 років, пише Успіх in UA.
Про це йдеться на офіційній сторінці Міністерства культури та інформаційної політики України у Facebook.
“Саме освітяни працюють над тим, щоб освітнє середовище було безпечним та інклюзивним для всіх дітей. Тому важливо почути їхню думку стосовно напрацювань стратегії. Під час дискусійної панелі “Стратегія інклюзивного навчання у повоєнному відновленні країни” понад сто освітян долучилися до обговорення”, – зазначається у повідомленні.
Під час конференції виступили радниця-уповноважена Президента України з питань безбар’єрності Тетяна Ломакіна, заступниця міністра освіти і науки Євгенія Смірнова, випускник інтернатного закладу, волонтер, представник Національної ради дітей та молоді Микола Семенюта, учитель інформатики, який має діагноз дитячий церебральний параліч, Павло Верчинський та його мама Наталія Верчинська, а також Алла Гребенюк, директорка Інклюзивно-ресурсного центру із Коростишева. Модерувала обговорення експертка з інклюзивної освіти Лариса Шевчук.
“Інклюзія в освіті — це насамперед відкрите середовище, у якому кожен і кожна почуваються потрібними і важливими. І це базова норма у сучасному світі. Зараз маємо зважати більше на психологічну складову освітнього процесу — це невіддільна складова інклюзивного середовища”, – говориться на сторінці МОН.
Читайте також: На Хмельниччині запрацювала перша інклюзивна кав’ярня
Організація та проведення заходу здійснюються за підтримки Дитячого фонду ООН UNICEF Ukraine.
Залишити відповідь