Уявіть, що різні люди розповідають про ваш бренд у своїх сторіс і роблять це лише у позитивному світлі. Однак ви не оплачували рекламу блогерам, не маєте SMM-фахівця та ніколи не запускали таргет, аби про вас дізналися користувачі соціальних мереж. Як отримати такий результат? Один зі способів — це продумана робота з корпоративними подарунками. Адже важливо не просто подарувати клієнтам щось брендоване, а знайти річ, якою захочеться похизуватися перед підписниками. Наприклад, wow-ефект завжди викликають корпоративні подарунки від Gifty, підібрані відповідно до сучасних тенденцій.
Чому та як працює просування у соцмережах через корпоративні подарунки
Секрет такого підходу простий і описується одним словом — емоції. Чим яскравіші та позитивніші емоції викликає подарунок від вашого бренду, тим більша ймовірність, що людина захоче розповісти про нього у сторіс Instagram чи зробити відео для TikTok. Так клієнти виявляють вдячність, вихваляються та зберігають момент у власній історії.
Бо ж як не похвалитися новою чашкою з написом «Just do it… tomorrow». Або павербанком у вигляді дзеркальця із м’якою підсвіткою.
І тут важливо діяти максимально продумано, обов’язково брендуючи свої подарунки за допомогою лого, фірмових кольорів або ваших слоганів. Такий підхід працює краще, аніж платне просування, адже виглядає максимально природно та щиро. А тому формує довіру до бренду.
Ідеї корпоративних подарунків із гарантованим wow-ефектом
Щоби про ваш подарунок захотілося розповісти у сторіс, він має викликати таку реакцію, як «Вау, як гарно!» або ж «Це так смішно, що просто не можу!». Або ж «Ого, я про це давно мріяв» чи «Це дійсно оригінально».
Ось кілька ідей для корпоративних подарунків з вірусним потенціалом:
- букети без живих квітів — наприклад, із їстівного зефіру, свіжих ягід чи ароматного мила;
- оригінальний символ свята — великодні крашанки, зроблені з маршмелоу, або ж милі шоколадні зайчики;
- оригінальні підставки для телефону — можуть бути дерев’яні та металеві, мати різну форму та розмір;
- освітлювальні прилади — ліхтарики, оригінальні та практичні лампи, павербанки з підсвіткою;
- офісні ланчбокси зі сталі та з дерев’яною кришкою — можна доповнити ложкою та виделкою, аби максимально здивувати;
- м’які іграшки — сплюшка для немовлят чи іграшка-трансформер, що може перетворюватися на подушку;
- набір для творчості — для ліплення фігурок з глини чи солоного тіста;
- патріотичний мерч — футболки, шопери, чохли на телефон чи ноутбук.

Джерело: giftycorp.in.ua
Будь-який подарунок завжди доречно доповнити листівкою, адже з її допомогою ви можете сказати те, що не змогли передати через корпоративний подарунок. Наприклад, розповісти про місію свого бренду або додати цитату для натхнення.
Як заміряти ефективність корпоративних подарунків
Маркетологи використовують різні методики оцінки ефективності кампаній з просування бренду. В цьому випадку буде доречно використати наступні:
- Кількість згадок у соціальних мережах. Звісно, не всі клієнти будуть відмічати вашу сторінку, проте навіть кілька згадок дозволить зрозуміти, що подарунок викликав потрібний резонанс.
- Зростання кількості підписників. Це також цінний результат, оскільки з часом підписники можуть перетворитися на клієнтів.
- Зворотний зв’язок. Про враження від подарунків можна запитати безпосередньо самих клієнтів, наприклад, за допомогою коротких опитувань.
А як щодо зростання прибутку? Звісно, ціль будь-якого бізнесу полягає в отриманні доходів. І використання брендованих корпоративних подарунків дійсно допомагає збільшувати прибуток. Проте не менш важливою ціллю такої кампанії є формування впізнаваності бренду та позитивної репутації. А тому, оцінюючи ефективність корпоративних подарунків, важливо зважати не лише на зростання кількості замовлень, а й на те, як говорять про вашу компанію та як часто це роблять.
Залишити відповідь